flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану організації роботи по розгляду звернень громадян в Кременчуцькому районному суді Полтавської області за 2013 рік

31 січня 2014, 09:03

Аналіз

стану організації роботи по розгляду звернень громадян в

Кременчуцькому районному суді Полтавської області

за 2013 рік

 

            Порядок роботи зі зверненнями громадян регулюється Законом України «Про звернення громадян»  № 393/96-ВР від 02. 10. 1996 року, Указом Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного              права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» 7 лютого 2008 року № 109/2008, Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, в організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації» № 348 від 14 квітня 1997 року.

Громадяни мають право викладати свої звернення в письмовій або усній формі у вигляді пропозицій (зауважень), заяв (клопотань) і скарг. Звернення, оформлені належним чином і подані до суду у встановленому порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду.

Діловодство за зверненнями громадян ведеться окремо від інших видів діловодства. Особисту відповідальність за стан діловодства за зверненнями громадян несе голова місцевого суду.

Усі пропозиції, заяви і скарги громадян, що надійшли до суду, реєструються в день їх надходження у відповідному журналі.

Протягом 2013 року безпосередньо до Кременчуцького районного суду Полтавської області надійшло 2 заяви та 1 скарга, через Вищу кваліфікаційну комісію суддів України надійшло 2 скарги, через Апеляційний суд Полтавської області надійшла 1 скарга та через Генеральну прокуратуру України надійшла 1 скарга.

 

           Протягом 2013 року до Кременчуцького районного суду Полтавської області надійшло 2 заяви та 1 – скарга,  що у порівнянні з аналогічними періодом минулого року, протягом якого надійшло 3 заяви та 7 скарг,  кількість звернень у  2013 році зменшилось на  66,6%.

            Протягом 2013 р. до Кременчуцького районного суду Полтавської області надійшло 2480 звернень щодо видачі судових рішень та виконавчих листів, що на  71,27 % звернень більше, ніж за аналогічний період минулого року (1448 звернень), в основному це видача судових рішень по цивільних справах, що виникають з сімейних, спадкових та договірних правовідносин, які розглянуті:

 

                         до 5  днів  -  357;

                         до 10  днів  - 1826;

                         до 15 днів -  297.

 

На особистому прийомі головою суду, заступником голови суду та помічниками суддів Кременчуцького районного суду Полтавської області протягом 2013 року прийнято 547 громадян (на 61 громадянина  більше у порівнянні з  2012 роком). Усім надані вичерпні роз'яснення відповідно до чинних норм  процесуального права України.     

Графіки прийому громадян вивішуються в приміщенні місцевого суду у зручних для вільного огляду місцях.

Особисте приймання громадян здійснюється у встановлені дні та години з врахуванням внутрішнього трудового розпорядку суду. Дані щодо осіб, прийнятих на особистому прийомі вносяться в окремий журнал, який прошитий, пронумерований, скріплений підписом та печаткою суду та ведеться на державній мові.

Порушень графіків прийому громадян протягом 2013 року у Кременчуцькому районному суді допущено не було.

Усі звернення, що надійшли до Кременчуцького районного суду Полтавської області протягом 2013 року, розглянуті в строки, передбачені чинним законодавством, а саме: в термін до 5 днів. Пропущення строків розгляду звернень громадян допущено не було.

 

З метою попередження надходження скарг на діяльність суду в 2013 році у Кременчуцькому районному суді: організовувалися заняття з працівниками апарату суду  щодо попередження та недопущення виникнення скарг на роботу суду та його працівників; здійснювався аналіз розгляду окремих категорій справ; розміщено для сприйняття, огляду й використання необхідні для громадян довідкові матеріали, що знаходяться у приміщенні суду та на офіційному сайті суду (зразки заяв, розрахункові рахунки по сплаті судового збору, штрафів, графіки роботи суду, правила поведінки в приміщенні суду та ін.).