Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Що саме розглядає Мін’юсту?
Які вимоги до оформлення скарги?
Як зазначається, скарга подається у письмовій або електронній формі (з накладенням кваліфікованого електронного підпису).
У ній необхідно зазначити:
"До скарги можуть бути додані документи (або їхні копії), що підтверджують порушення прав скаржника. Якщо скарга подається представником, обов’язково додається довіреність або інший документ, що підтверджує його повноваження", — йдеться в повідомленні.
У міністерстві підкреслили, що скарга, подана без дотримання вимог законодавства, повертається скаржнику не пізніше ніж через 15 днів з дня її надходження. Повернення скарги не позбавляє права на повторне її подання.
Перебіг строку оскарження зупиняється з дня подання скарги до дня її повернення.
Подання скарги не зупиняє дію оскаржуваної реєстраційної дії.
Як подати скаргу?
Поштою:
Особисто:
вул. Євгена Сверстюка, 15 (скринька Офісу протидії рейдерству);
вул. Архітектора Городецького, 13;
пров. Рильський, 10, Київ.
Електронною поштою:
1) callcentre@ca.minjust.gov.ua
2) themis@ca.minjust.gov.ua
Про це повідомили в Мін'юсті.

