Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Відповідно до наказу Державної судової адміністрації України від 22.12.2018 № 628 з 22 грудня 2018 року розпочато експлуатацію підсистеми «Електронний суд» у місцевих та апеляційних судах в тестовому режимі, з метою забезпечення обміну електронними документами між судами та учасниками судового процесу.
Враховуючи вимоги розділу XI. Підсистема електронного суду Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26.11.2000 № 30 (у редакції рішення Ради суддів України від 02.03.2018 № 17 зі змінами) приймання та реєстрація надісланих учасниками судового процесу, процесуальних документів повинна здійснюватись з офіційних електронних адрес (Електронних кабінетів), які мають бути створені в Електронному суді, розміщеному за посиланням: https://cabinet.court.gov.ua.
Документи необхідно подавати за допомогою електронного кабінету в форматі електронного документу та електронної копії паперового документу. Суди приймають подані електронні документи як оригінали документів, а електронні копії паперового документу, як завірені копії оригіналів документів.
Звертаємо Вашу увагу, що приймання та реєстрація процесуальних документів, надісланих учасниками судового процесу з електронної пошти з доменним іменем «@mail.gov.ua» або з будь-яких інших доменних імен на офіційну електронну адресу Кременчуцького районного суду Полтавської області з 08 квітня 2019 року здійснюватись НЕ БУДЕ.
Просимо з розумінням віднестись до нововведення та з метою повноцінного запровадження Електронного суду у найближчий час, зареєструвати електронний кабінет (https://cabinet.court.gov.ua) для обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу.
З покроковим алгоритмом дій під час реєстрації (відеодопомога) можна ознайомитись за посиланням – https://id.court.gov.ua/
або https://www.youtube.com/watch?v=aGFpdKfP7Ac.